And then..

Natten var lång och dryg.

Följde med Snutte och jobbade så vi åkte vid tolv igårkväll och var hemma vid nio imorse. Sängen har nog aldrig varit så efterlängtad som den var när vi kom hem. Jag i princip kastade av mig kläderna, kastade mig i sängen och somnade. Sov till typ fyra och nu är jag vaken, osocial och deppig.

Jag och Snutte umgicks dock igår, kollade på film, käka glass o sånt. Vi kollade på "my best friend's girl" och den var väl lite halvrolig emellanåt, men nej, det är ingen film jag hade rekomenderat någon annan att se..

Mja, nu ska jag kolla vidare på "Teen Mom" en spinoff från "16 and pregnant" och äta en macka.. Snutte är och käkar middag hemma hos svärmor, men jag pallade inte hänga med..

Aja, kram!

Postat av: Anonym

vad jobbar han med ??:P

2010-02-01 - 10:02:31



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback