Snö,snö och ännu mer snö..

Ja, jag som var så himla motiverad till en promenad idag tappade all motivation när jag tittade ut genom fönstret och såg, SNÖ.. Det är liksom ingen höjdare att släpa runt på vagnen i snön, den glider åt alla håll och vinklar och dessutom läcker vårt regnskydd, så nej, promenaden skippade vi :) Istället har vi storstädat i köket och plockat undan i de andra rummen!

Vi tog btw en sjuhelsikes sovmorgon imorse till klockan tolv, mahaha. Dock så kanske det inte räknas om man var uppe till fem med en skrikande bebis? :) Rekomenderar varmt "Couples Retreat" som jag såg inatt, det var en riktigt mysig feelgood-film!

Jaja, nu skriker min älskling igen så det är dags att försöka få honom att somna..

Pusspuss!

Postat av: Josefin

USh ja jag vill ha mer värme nu, det är i alla fall lite ljusare nu under en längre tid men den dä hemska kylan kan försvinna.



:D

2010-01-20 - 18:48:40
URL: http://jossislife.blogg.se/
Postat av: ida

Va fint de blev! :)

2010-01-20 - 19:34:14
URL: http://idapettersson90.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback