Welcome back happy thoughts!

Ibland undrar jag om jag är komplett blind inför folks små hintar eller om jag bara förtränger fakta? Haha, whatever.

Idag har varit en såkallad "bra dag". Har kännt mig pepp och awesome hela dagen och jag har nästan bara tänkt positiva tankar :)

Jag tror rätt mycket handlar om hur jag börjar mina dagar. För jag märker en markant skillnad om jag lyssnar på musik på morgonen, helt knäppt egentligen.. Men ja, jag märker en skillnad och jag är mycket mer positiv resten av dagen om jag får en liten dos musik till frukost.

Jag har även insett att jag är min egen värsta fiende. Jag har ju "social fobi" eller ja, jag trodde iallafall att jag hade det. Nu verkar den vara borta och jag kan gå in i en affär utan att dö. De senaste veckorna har jag handlat själv flera gånger, det har liksom aldrig hänt innan.

Well, nu ska jag hämta min lilla skruttunge som tvunget skulle somna bredvid farmor ikväll och sen ska jag lägga mig och dregla lite till James Mcavoy i Penelope.


Godnatt!


Postat av: Frida

Här är jättefin "pick myself up" låt:

http://www.youtube.com/watch?v=k-ImCpNqbJw

2011-01-12 - 18:52:12



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback