Ghost Adventures at Waverly Hills.

Har nog sett alla dokumentärer från Waverly Hills. Det är något med det där stället som verkligen faschinerar mig. Ghost Adventures är förövrigt ett av de bättre "spökprogrammen" jag sett. Most Haunted är en annan favorit.

Jag vet inte om jag tror på allt som händer eller om jag ens tror på spöken, men jag blir verkligen rädd och skrämd när jag ser sånt här. Så nä, nu kommer jag inte våga gå på toaletten mitt i natten på hur länge som helst..

Verkar som att jag är inne i en sån där "skrämma upp mig själv som fan" period igen. Har såna med jämna mellanrum. Skräckfilmer är inga problem för mig, men såna här spökprogram, fyfan. Det kanske beror på att det är mer "verklighetstroget"? Ingen aning, scary as hell iallafall.

Haha och nu ligger jag här o lyssnar på hur gungorna på lekplatsen utan för gungar med hjälp av blåsten, gnisselgnassel. Inte alls skrämmande, nä (läs ironi på sjukt jävla megahög nivå, jag ligger under täcket och gömmer mig för spökena, haha!).

 


 

Min lilla skrutt är förövrigt jättekass. För någon timme sen hostade han så mycket att han kräktes. Usch, lider verkligen med honom. Varmare än ett element är han med.. Inte lätt att vara liten och så dålig. Emellanåt ligger han bara och gnyr och gnäller. Hoppas han blir frisk snart.

 

Nu ska jag plöja igenom något mer avsnitt av Ghost Adventures innan det är dags att ge Lucas panodil igen. Sen hoppas jag på att få åtminstone 2-3 timmars sömn innan han vaknar igen :)

 

Godnatt alla spökdiggare, ahuhaha!

 

Jag är en tönt, yeah. Möjligtvis lite knäpp med, men det visste ni redan.


Postat av: Amalia

hej var med och tävla i finn fem fel :)

2011-03-15 - 13:23:48
URL: http://aamaliadanielson.blogg.se/
Postat av: emelie

Det kan ju vara extra läskigt också för att man, som sagt, inte riktigt vet vad man ska tro på och inte.. Som du själv skrev, att det känns mer verklighetstroget :)



Har dock inte tittat på något av dessa klipp som du lagt upp och tänker inte göra det heller.. Jag vill nämligen kunna sova inatt ;)

2011-03-17 - 00:52:00
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback