What hurts the most.. Is that you don't even miss me.

Vi var bästa vänner hur länge som helst. Vi sågs inte så ofta, men vi fanns för varandra. Jag kan inte för någonting i världen förstå varför du lämnade mig, för det gjorde du. Du svek mig precis som alla andra har gjort. Du, personen som jag trodde att jag kunde lita på till tvåtusen procent.. Du, lämnade mig.

Jag kan själv inse att jag gjorde fel i viss mån, men vad du gjorde är oförlåtligt.

Min första tanke när det händer något är fortfarande att dela det med dig, men du finns inte där längre. Du valde att gå. Svika mig när jag behövde dig som allra mest.

Jag kommer förmodligen aldrig att förlåta dig för vad du sa och för hur du betedde dig, men jag vill att du ska veta att jag iallafall saknar dig, då, nu och förmodligen imorgon.

Nixiepixiepoh, you swore you'd never leave me, even if I wanted you to, so why did you?




Jag har insett att jag har såkallade "abandonment issues" som det så fint heter på engelska. Det är när man testar folk i sin omgivning, oftast omedvetet, för att se om de lämnar en.

Man testar, testar och testar tills man får bekräftelse på att man hade rätt. Alla lämnar en.

Hitills har jag bara haft rätt.

Postat av: Emma Elisabeth

Sånt går jag också igenom nu. It sucks.

2011-06-01 - 17:48:24
URL: http://emmaelisabeth.se
Postat av: emelie

Hjälp.

Det här inlägget kunde vara skrivet av mig.

2011-06-13 - 16:53:55
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback