The Notebook - Best Kiss Award!

 

Bara jag som missat det här klippet (det är rätt gammalt, så antagligen, haha)?

Kan ju inte påstå att det fick mig att bli mindre kär i Ryan Gosling direkt, höhö..


Postat av: Camilla Andersson

jag ääälskar det där klippet!

2011-10-01 - 00:59:34
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: AA

Har i natt läst mycket om dig och ditt liv, på lite olika ställen. Vi känner inte varandra, och jag är några år äldre än du och bor i en annan stad. Jag vill att du ska veta att du har berört mig, och att jag kommer att bära med mig fragmenten av din livshistoria länge.



Jag önskar dig allt gott i ditt liv. Jag tror att det kommer att bli strålande - du är en mycket intelligent person. Varma tankar.

2011-10-01 - 05:34:49



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback